lördag 19 mars 2011

Välkommen till mig!

iiiii...nu tar jag klivet ut i den stoora världen genom denna blogg. Behöver världen verkligen en blogg till, undrar kanske du? Speciellt när det säkert finns tretriljonerfemhundratusen redan. Jo, jag tycker det :). Det finns nämligen ingen blogg som visar vad det är jag sitter och knåpar ihop på min lilla kammare.

Jag kommer inte riktigt ihåg när mitt skapande började, om det var i sandlådan där designen på huset var viktigare än själva leken eller om det var när jag var hos min moster på sommarlovet och lärde mig att virka och var helt fascinerad när duken växte fram. Det spelar egentligen inte så stor roll, det har alltid funnits där, i bakgrunden. Nu tänkte jag att mitt skapande skulle få ta lite mer plats i mitt liv än vad det hitintills har gjort och jag börjar mitt trevande med denna blogg. Jag kan nästan lova att det inte blir några sandslott här men mina virkalster som jag har fortsatt med och mycket annat, kommer jag att visa.

Kul att du tittade in och hoppas att du snart är här igen :)


Foto: Carina Larsson

2 kommentarer:

Anonym sa...

LYCKA TILL med din blogg:=)) Kram Lotta

Aini sa...

Detta var jättefint och blir spännande att följa!
Lycka till :)

Etiketter