tisdag 9 augusti 2011

Mycket på gång

Även om vädret inte är det bästa i sommar så finns det så mycket att göra än att sitta framför datorn, därav mina glesa inlägg här. Tänkte att jag skulle slita mig från sommarstugevistelse med bad, en massa pysslande och svampplockande och visa några broscher jag gjorde för ett tag sen.



För den som är uppmärksam ser att jag har använt mig av små virkade dukar bakom blommorna.

Fotograf Anders Larsson

(Det är nästan så att man börjar längta till hösten så att man kan krypa in och börja skapa igen, vågar man skriva det :) )

3 kommentarer:

Petra / Popetotrora sa...

Så söta! Själv är jag i fullgång att virka på min filt som du inspirerat till. Snart har jag förhoppningvis ett resultat att visa. :-)

Mia sa...

Jättesöta! Vilken fantastisk filt du virkat helt underbar. Smart att använda gamla spetsdukar och virka runt.

jonna d sa...

Väldigt fina!
Pyssel stafetten börjar den 20 Augusti och jag hoppas att du fortfarande har lust att vara med. För mer info besök min blogg:
http://sniffarskonhet.blogspot.com/2011/08/pyssel-stafetten-jonna-d-gladjer-sig.html
Detta kommer bli skoj.
//jonna d

Etiketter