söndag 30 september 2012

Utställning i Tibro

 Förra söndagen hade jag min första utställning 
sedan tiden på Mullsjö Folkhögskola. 
Jag fick chansen genom min svägerska att få vara en 
av flera konsthantverkare som ställde ut under en 
skapandegudstjänst i Kyrkefalla Kyrka i Tibro. 





Fotograf Anders Larsson

Dagen var riktigt rolig! 

Att få visa upp sina saker som man har lagt ner så mycket tid på 
och att det till på köpet är uppskattat, den känslan som man känner då är svårslagen. 

Man blir lycklig i hela kroppen. 

Vid såna här tillfällen där kreativa människor, både utställare och besökare, 
samlas på ett och samma ställe så uppstår en sån inspirerande atmosfär, tycker jag. Diskussionerna om hur man tänker i sitt skapande går varma, man ger varandra tips och idéer och kontakter knyts. 
Detta kommer bli en dag som ligger varmt om hjärtat i "Kreativ -utan gränsers", än så länge, ganska korta historia.



6 kommentarer:

Anonym sa...

kan notera en viss lampa ;) kul med bilder! hälsningar från din fan club.

tina sa...

Ja jisses - hatten av för dig vännen!! Var stolt!! Så begåvad!! Kramiz

Malin på pastill.nu sa...

Åh vad roligt! Klar tdu ska vara lycklig och stolt! Jag älskar verkligen dom där invirkade stenarna <3

Rapport till Vänfors sa...

Så roligt att se. Vem vet vart resan går i livet? Och varje tillfälle som höjer självkänslan tror jag leder att man hoppar på rätt tåg, det där tåget som leder till nästa station där man byter vidare...till något ännu bättre:)
Kram Annika

A House With A View sa...

Men åååååååååh vad fina ting!! Och så himla kul att få ställa ut det man gjort själv!!! Grattis:)))

Kraaaaaaaaaam aka

Unknown sa...

One of two types of hermes replica nucleic acid (the other is RNA); a complex organic prada handbags compound found in all living cells and many viruses. It replica rolex is the chemical substance of genes. .

Etiketter